Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /__handel2/config/functions.inc.php on line 609

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Handel Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 2 z 39)

Handel

  • Europejski rynek pet food na fali wzrostu

    Poniedziałek, 01 września 2025

    Psy od lat zajmują wyjątkowe miejsce w naszych domach – w Polsce żyje ich 8,5 mln, a w Europie aż 90 mln[1]. Coraz częściej traktujemy je jak pełnoprawnych członków rodziny, co znajduje odzwierciedlenie w rosnącej świadomości właścicieli w zakresie opieki i żywienia. Czytaj więcej »

  • W pierwszym półroczu br. jednostkowy zysk ze sprzedaży Sfinksa wzrósł rok do roku o 40% i wyniósł 1,4 mln zł. Spółka odnotowała przy tym zysk na działalności operacyjnej w wysokości 0,6 mln zł wobec 4,6 mln zł rok wcześniej, zaś wynik netto uplasował się na poziomie -4,6 mln PLN po pierwszych sześciu miesiącach 2025 r. wobec -0,6 mln zł rok wcześniej. Czytaj więcej »

  • Ponad połowa Polaków popiera obecność psów w galeriach handlowych – wynika z badania Posnanii i firmy Inquiry. Czworonogi stają się ważnym elementem stylu życia klientów, co stawia przed właścicielami galerii nowe wyzwania w zakresie obsługi i doświadczenia klienta. Czytaj więcej »

  • Mimo trudnego otoczenia makroekonomicznego, polski rynek magazynowy utrzymuje dobrą kondycję. W pierwszej połowie 2025 roku renegocjacje i odnowienia umów objęły rekordowe 1,6 mln m², a transakcje inwestycyjne sięgnęły blisko 700 mln euro – wynika z raportu firmy doradczej JLL. Czytaj więcej »

  • Według ZPPHiU infrastruktura w wielu centrach handlowych nie spełnia oczekiwań klientów. Najwięcej problemów dotyczy parkingów i toalet, których koszty ponoszą najemcy, choć to one w dużej mierze decydują o atrakcyjności obiektów. Czytaj więcej »

  • Ponad 73% Polaków uważa system kaucyjny za najlepszy sposób na odzyskiwanie opakowań po napojach – wynika z badania „Postawy Polaków wobec systemu kaucyjnego”. To ważny sygnał przed startem nowych przepisów, które od 1 października zmienią codzienne zakupy w Polsce. Czytaj więcej »

  • Trendy sprzyjają branży winiarskiej. Coraz większe znaczenie ma bowiem „powściągliwość” w konsumpcji alkoholu. A to wpisane jest w DNA wina. Czytaj więcej »

  • Cykl wzrostu, ekspansja parków handlowych, fala modernizacji i aktualizacji oferty centrów, ożywienie miejskich destynacji i powrót dużych inwestycji – eksperci JLL przedstawiają perspektywy dotyczące najbliższej przyszłości dla rynku nieruchomości handlowych Czytaj więcej »

  • Grupa Kapitałowa Specjał, rozszerzyła swoją obecność w centrum logistycznym MLP Poznań, wynajmując dodatkowe 6,4 tys. mkw. powierzchni przeznaczonej pod magazynowanie, w tym chłodnie i mroźnie. Jednocześnie przedłużyła dotychczasową umowę najmu, obejmującą ponad 15 tys. mkw. przestrzeni magazynowej oraz ponad 760 mkw. biurowej. Tym samym całkowita powierzchnia wykorzystywana... Czytaj więcej »

  • Grupa Mex Polska przyspiesza

    Piątek, 18 lipca 2025

    Tylko od stycznia do lipca 2025 roku Grupa Mex Polska otworzyła pięć nowych lokali z sześciu, realizując tym samym ponad 80 proc. rocznego planu ekspansji. Czytaj więcej »

  • Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, kontynuuje wieloletnią współpracę z ID Logistics. Operator logistyczny przedłużył umowę najmu 15 500 m kw. powierzchni magazynowej w Panattoni Park Sosnowiec II. W sumie deweloper dostarczył ID Logistics już ponad 250 000 m kw. w różnych regionach Polski. Czytaj więcej »

  • W Polsce obowiązuje już zakaz sprzedaży osobom poniżej 18. roku życia wszystkich e-papierosów elektronicznych (w tym bez nikotyny), pojemników zapasowych i woreczków nikotynowych. Znowelizowana ustawa ma uniemożliwić również handel nimi przez internet, a także ich reklamowanie - czytamy w serwisie Prawo.pl Czytaj więcej »

  • Wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce od października 2025 roku to jedno z największych wyzwań, z jakimi w najbliższym czasie zmierzy się handel detaliczny. Dla detalistów oznacza konieczność reorganizacji przestrzeni sklepowej, dostosowania systemów sprzedażowych i wdrożenia zupełnie nowych procedur obsługi klienta. Kluczowe pytanie brzmi: jak przygotować sklep, by zmiany nie... Czytaj więcej »

  • Panattoni z certyfikatem WELL Gold

    Środa, 09 lipca 2025

    Panattoni po raz kolejny potwierdza swoją innowacyjność – deweloper uzyskał certyfikat WELL na poziomie Gold dla przestrzeni biurowej projektu BTS zrealizowanego w Gliwicach dla globalnej firmy motoryzacyjnej. Czytaj więcej »

  • Polacy coraz chętniej szukają sprytnych sposobów na ograniczenie wydatków. Jak pokazuje najnowsze badanie Too Good To Go, trzech na czterech Polaków podejmuje działania, by oszczędzać na żywności, a 57% odczuwa satysfakcję lub dumę, gdy uda im się kupić produkty z krótkim terminem przydatności w korzystnej cenie. To sygnał, że społeczne podejście do ratowania jedzenia przed... Czytaj więcej »

  • E-commerce rośnie w siłę

    Poniedziałek, 30 czerwca 2025

    Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. Czytaj więcej »

  • Polska gospodarka mocno odbiła w 2024 roku. Realny PKB wzrósł w tym roku o 2,9%, co oznacza znaczny wzrost w porównaniu z zaledwie 0,2% w 2023 roku. Czytaj więcej »

  • Co trzeci klient oczekuje ekspresowej dostawy pod drzwi – najlepiej w ciągu kilku godzin lub przynajmniej tego samego dnia. Tymczasem aż połowa polskich retailerów twierdzi, że taki model zarezerwowany jest tylko dla wybranych branż. Dlaczego tak wielu handlowców nie wierzy w ekspresowe dostawy – i czy słusznie? Czytaj więcej »

  • Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Czytaj więcej »

  • Dynamiczny rozwój e-commerce wpływa na spadek ruchu w galeriach i centrach handlowych. Jednak klasyczne placówki wciąż mają duży potencjał. Trzeba tylko umiejętnie łączyć online i offline. Takie rozwiązania jak drive-to-store pozwalają poprawić efektywność, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów pozyskania klienta. E-sklepy nie są w stanie zastąpić ww. obiektów w 100%. Czytaj więcej »

  • Czym jest produkt impulsowy? To wygodny towar typu convenience, który kupuje się pod wpływem chwili – bez wcześniejszego planowania ani poważnego rozważania. Zakup ten jest często stymulowany promocją w punkcie sprzedaży lub ekspozycją produktu na widoku klienta. Czytaj więcej »

  • DHL eCommerce opublikował Raport Trendów E-Commerce 2025 (E-Commerce Trends Report 2025), oparty na opiniach 24 000 klientów z 24 kluczowych rynków na całym świecie, w tym z Polski. Tegoroczne badanie składa się z ośmiu rozdziałów, przedstawiających sześć typów konsumentów oraz cztery ich pokolenia podkreślając, jak zmieniające się oczekiwania klientów kształtują... Czytaj więcej »

  • Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska wzrósł na koniec I kwartału 2025 r. do 93,3% wobec 80% rok wcześniej. Lokale zarządzane przez gastronomiczną spółkę, wypracowały 50,31 mln zł przychodów gastronomicznych w I kwartale 2025 r, co oznacza wzrost o 6% r/r. Przychody skonsolidowane od stycznia do marca br. wyniosły zaś 12,78 mln zł wobec 21,05 przed rokiem i ich... Czytaj więcej »

  • komentuje Artur Kaleńczuk, Senior Key Account Manager w DPD Polska Czytaj więcej »

  • Retail media wyrastają na jedno z najskuteczniejszych narzędzi wpływu na konsumenta w fizycznym punkcie sprzedaży. Z najnowszego badania IPSOS dla in-Store Media wynika, że co 2. Polak zmienia markę kupowanego produktu pod wpływem informacji dostępnej w sklepie – takich jak plakaty, ekrany czy ekspozycje promocyjne[1]. W dobie inflacji i zakupowej przezorności, komunikacja na... Czytaj więcej »

  • Z najnowszego rynkowego raportu wiadomo, jak zmieniły się zachowania zakupowe konsumentów w ostatnim roku. Widać, że najwięcej Polaków zaczęło bardziej skupiać się na szukaniu zniżek i promocji – 37,5%. Niemniej mieszkańcy innych krajów Europy stali się pod tym względem jeszcze bardziej aktywni. Z kolei 32,8% rodaków częściej robi teraz zakupy online. Czytaj więcej »

  • Zakaz sprzedaży napojów energetyzujących osobom niepełnoletnim wpłynął nie tylko na producentów, ale także odbił się na funkcjonowaniu sieci sklepów. W pierwszej połowie 2024 roku we wszystkich sieciach można było zaobserwować przestoje w dystrybucji numerycznej energetyków, ale każda miała w swojej ofercie najpopularniejsze marki. Czytaj więcej »

  • Jak pokazuje najnowsze badanie zrealizowane na zlecenie globalnej platformy e-commerce AliExpress, zakupy w Internecie stały się codziennością we wszystkich grupach wiekowych. Wygoda, przyzwyczajenie i łatwy dostęp sprawiają, że wiek przestaje mieć znaczenie w świecie cyfrowych zakupów. Co więcej, już ponad 57% kupujących online najczęściej wybiera duże serwisy zakupowe, takie... Czytaj więcej »

  • Polskie superowoce

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    Pierwszy rekord sezonu! Aż 2/3 Polaków zamierza kupować polskie owoce i warzywa częściej niż dotychczas (65%). Na pierwszym miejscu znalazły się truskawki – częstsze ich zakupy zadeklarowało 9,7 mln Polaków (30%)1. To efekt rosnącego zainteresowania jakością tego, co kupujemy i spożywamy. Zjawisko to obserwowane jest od ubiegłorocznych protestów rolniczych, które zwróciły... Czytaj więcej »

  • Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, rozpoczyna jedną z największych inwestycji na rynku – strategiczny projekt dla swojego wieloletniego partnera – marki Media Expert. W Łodzi powstanie kompleks dwóch hal o łącznej powierzchni ponad 207 000 m kw. w formule BTO (built-to-own). W centrum dystrybucyjnym pracę znajdzie ok. 300 osób, a... Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51